مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:402021-12-30سياسي

پیوند مردم و انقلاب/ فلسفه حماسه 9 دی بازخوانی و تبیین شود


سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در بیانیه ای با اشاره به پیوند مردم و انقلاب اسلامی، بر ضرورت بازخوانی و تبیین فلسفه حماسه 9 دی تاکید کرد.

- ، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، به مناسبت فرا رسیدن سالروز یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به شرح زیر است: و ذَکِّرهم به أیام اللّه اِنّ فی ذالک لآیاتٍ لِکلِّ صبّارٍ شکور (نجم/5) حماسه یوم الله 9 دی 88 که بساط فتنه و نقشه چند 10 ساله استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ احزاب تمام عیاری که برای نابودی اساس انقلاب ترتیب داده بودند، برچید و آرزوها و خواب های آشفته اشان را بی تعبیر ساخت، از تاریخی ترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

انقلاب اسلامی چه مبارزه و جان فشانی ها برای سرنگونی نظام طاغوتی و برپایی اولیه اش، چه در تمام چهل سه ساله اخیر که همه ابرقدرت های ظاهری دنیا از هیچ نقشه و توطئه ای برای ضربه زدن به آن صرف نظر نکرده اند، آنچه ضامن و عامل اصلی قوام و پایداری اش بوده است، در هم تنیدگی انقلاب و آرمان هایش با مردم، پیوند ناگسستنی امام و امت، رشد، آگاهی و حضور میدانی و در صحنه مردم برای دفاع از اساس انقلاب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند مردم و انقلاب/ فلسفه حماسه 9 دی بازخوانی و تبیین شود

پیوند مردم و انقلاب/ فلسفه حماسه 9 دی بازخوانی و تبیین شود