مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:252021-12-30سياسي

صاحب خانه شدن بیش از 10 هزار نفر در طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، از طرح سردار شوشتری برای محرومیت زدایی در کشور خبر داد و گفت: بسیج سازندگی 10 هزار 500 نفر را صاحبخانه کرده است.

- گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در حاشیه آیین اختتامیه احداث 493 واحد مسکن مددجویی و افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی در بابلسر،  ضمن تسلیت بسیج سازندگی سپاه صاحبخانه شدند.

حزنی با تصریح بر اینکه نیروی زمینی، دریایی و هوا و فضا سپاه برای احداث مسکن مددجویی تلاش کردند، ادامه داد: در این میان بسیج سازندگی سپاه کربلا هم بیش از 21هزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی با اعتباری بالغ بر 310میلیارد و 397میلیون تومان در دست اقدام دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به  ماموریت اصلی سپاه که دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه در کنار ماموریت پاسداری از انقلاب، مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی را هم پیگیری می کند.

حزنی با تصریح بر اینکه برخی شایسته مدیریت در نظام نیستند، اضافه کرد:  باید رضایت مردم را جلب کنیم و برای رفع مشکلات مردم از مکتب حاج قاسم الگوبگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب خانه شدن بیش از 10 هزار نفر در طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی

صاحب خانه شدن بیش از 10 هزار نفر در طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی