مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:252021-12-30سياسي

عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم و حذف رانت خواری


وزیر اطلاعات از عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم خبر داد و گفت: دولت تلاش می کند رانت هایی که به نام معیشت مردم ایجاد شده و عده ای را با بهره گیری از امکانات کشور و بیت المال ثروتمند کرده، - حذف شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب شامگاه چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: دولت مردمی آیت الله رییسی تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بکار گرفته است و نمونه ای از این تلاش ها، تامین واکسن مورد نیاز کشور بود که با پیگیری های رییس جمهور و بسیج همه وزارتخانه ها و توان کشور محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، وی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و محدویت های کشور گفت: امیدواریم با تصمیمات گرفته شده از سوی دولت در آینده ای نزدیک گام های موثری برای رفاه مردم برداشته شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با وجود تحریم های ظالمانه دشمن، وضعیت ارز و درآمدهای دولت همچنین فروش نفت خوب است اظهار داشت: دولت مردمی نشان داد در سخت ترین شرایط با همت و تلاش و توکل بر خدا می توان مشکلات را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم و حذف رانت خواری

عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم و حذف رانت خواری