مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:102021-12-30سياسي

پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری در برنامه 1400 گنجانده می شود


باید در اسرع وقت موانع اجرایی پروژه های شهرستان کیار احصا و برای رفع موانع اقدام شود، پروژه های نیمه تمام باید در برنامه سال 1401 گنجانده شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید در اسرع وقت موانع اجرایی پروژه های شهرستان کیار احصا و برای رفع موانع اقدام شود، پروژه های نیمه تمام باید در برنامه سال 1401 گنجانده شود.

غلامعلی حیدری 9 دی ماه در شورای اداری شهرستان کیار با تاکید بر اینکه باید انجام امورات تسهیل و روان شود، اظهار کرد: اعتبارات شهرستان اندک است، اما همین اعتبارات اندک باید مدیریت شود و به پروژه های دارای اولویت اختصاص پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فلسفه مسئولیت خدمت بی منت به مردم است، عنوان کرد: شهید سردار سلیمانی صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کرد و نامش جاودانه شد، فرصت خدمت محدود است و باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد.

وی بیان کرد: اعتبارات محدود بوده و تحریم ها نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است، اما نباید نقش نیروی انسانی توانمند را نادیده گرفت، باید نظارت ها و پیگیری امور مستمر باشد، در اسرع وقت خلاها شناسی و نسبت به رفع آن ها اقدام شود.

حیدری در خصوص جذب اعتبارات تبصره 18، توضیح داد: امسال این اعتبارات به صورت متمرکز توزیع نمی شود، بنابراین دستگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری در برنامه 1400 گنجانده می شود

پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری در برنامه 1400 گنجانده می شود