مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:102021-12-30سياسي

فرمانده کل ارتش درگذشت امیر «محمد مسبوق» را تسلیت گفت


فرمانده کل ارتش با صدور پیامی درگذشت امیر خلبان «محمد مسبوق» از پیشکسوتان و قهرمانان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.

- ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم خلبان محمد مسبوق از پیشکسوتان و قهرمانان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا خبر عروج مردان حماسه ساز سرزمین عزیزمان که در سال های پرشکوه دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و این هدیه ارزشمند خداوند را در راه دفاع از امنیت و آرامش کشورمان در میدان و معرکه رزم نثار کردند، موجب تاثر و درعین حال غرور آفرین است.

قهرمان شکار میگ و خلبان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم محمد مسبوق که در کارنامه پرافتخارش حماسه های بزرگی از شجاعت، جوانمردی و ایثار نقش بسته بخشی از حافظه تاریخ پرافتخار نیروی هوایی الهی ارتش است و مرور خاطرات ارزشمند آن قهرمان برای جوانان کشورمان بسیار درس آموز.

اینجانب عروج افتخار آفرین آن خلبان رشید و گمنام را به خانواده صبور، همراه و همرزمان شجاع و افتخار آفرین آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش درگذشت امیر «محمد مسبوق» را تسلیت گفت

فرمانده کل ارتش درگذشت امیر «محمد مسبوق» را تسلیت گفت