مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:352021-12-30اقتصادي

شیمیایی و ساخت مواد؛ بیشترین واحدهای تولیدی راه اندازی شده در زنجان


بیشترین واحد صنعتی راه اندازی شده در استان در گروه کالایی ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات غذایی و آشامیدنی، - ایسنا/زنجان رییس سازمان صمت استان زنجان گفت: بیشترین واحد صنعتی راه اندازی شده در استان در گروه کالایی ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات غذایی و آشامیدنی، ساخت فلزات اساسی و محصولات کانی غیرفلزی است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در 9 ماهه امسال 3069 نفر در واحدهای صنعتی راه اندازی شده در استان مشغول به کار شده اند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته2142 نفر بود که از رشد 43 درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در این مدت 121 واحد صنعتی به چرخه تولید استان اضافه شده است، افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها بالغ بر 38 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 150 درصدی برخوردار بوده است.

این مسئول ادامه داد: بیشترین واحد صنعتی راه اندازی شده در استان در گروه کالایی ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات غذایی و آشامیدنی، ساخت فلزات اساسی و محصولات کانی غیرفلزی است.

فغفوری با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در استان، تصریح کرد: بر اساس آمارها، در نیمه اول امسال استان زنجان توانست رتبه سوم به لحاظ حجم سرمایه گذاری خارجی مصوب در سطح کشور را به خود اختصاص دهد؛ به طوری که هم اکنون 15 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیایی و ساخت مواد؛ بیشترین واحدهای تولیدی راه اندازی شده در زنجان

شیمیایی و ساخت مواد؛ بیشترین واحدهای تولیدی راه اندازی شده در زنجان