مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:152021-12-30اقتصادي

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت:روند اعطای تسهیلات با روال عادی در حال انجام است و متقاضیان برای ارائه درخواست تسهیلات به شعب بانک مراجعه کرده و خدمات دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک ملی ایران، سید فرید موسوی با بیان این مطلب تاکید کرد: تنها در سه روز اول آذر ماه سال جاری به دلیل به روز رسانی سامانه های اعتباری، روند اعطای تسهیلات با مشکلاتی مواجه شد و از آن پس هیچ گونه وقفه ای در اعطای تسهیلات وجود نداشته است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات خرد و تسهیلات مرتبط با بخش تولید در اولویت بانک ملی ایران قرار دارد و شعب بانک موظف هستند با رعایت مدیریت منابع و مصارف، درخواست های متقاضیان را بررسی و در چارچوب قوانین، نیاز تسهیلاتی مشتریان را برآورده کنند.

موسوی تاکید کرد: به همه شعب اعلام شده است که بر اساس تفاهمنامه بانک ملی ایران با برخی دستگاه ها علی الخصوص دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، اعطای تسهیلات به متقاضیانی که از سوی این نهادها معرفی می شوند که عمدتا هم تسهیلات خرد می باشند، و همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در اولویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: همه بانک ها و من جمله بانک ملی ایران موظف هستند در اعطای تسهیلات مدیریت منابع و مصارف را نیز اعمال نمایند که این مهم مورد تاکید بانک مرکزی وه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد