مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:052021-12-30سياسي

رفتار و گفتار شهید سلیمانی نیاز به ترویج در جامعه دارد


مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران گفت: زندگی شهید سردارسلیمانی مکتبی است وبایستی در زندگی خودمان سرلوحه قرار دهیم، از طرفی رفتار و گفتار شهید سلیمانی نیاز به ترویج دارد.

- ، مهدی تقیون صبح پنج شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان کلیبر افزود: با اشاره به این که یادآوری دوران دفاع مقدس نباید صرفاً منتهی به هفته ی دوران هشت سال دفاع مقدس باشد، گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه ی تمامی مسئولان است، ولی بی توجهی به والدین شهدا و ایثارگران در برخی ادارات مایه تأسف است چراکه خدمت به جامعه هدف باید به دغدغه مدیران تبدیل شود.

وی بر لزوم ارزیابی عملکرد دستگاه های عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پایان سال تأکید کرد و یادآور شد: باید ارزیابی شود که ادارات توانسته اند در عمل به وظایف در قبال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مؤثر باشند یا خیر؛ این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران بابیان این که متأسفانه با گسستگی نسل ها مواجه هستیم، تصریح کرد: با کمال تأسف اگر در دانشگاه ها و مدارس از دانشجویان و دانش آموزان هفته ی دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر را بپرسیم کسی زمان این مناسبت ها را نمی داند، این موضوع هدفی است که دشمنان هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار و گفتار شهید سلیمانی نیاز به ترویج در جامعه دارد

رفتار و گفتار شهید سلیمانی نیاز به ترویج در جامعه دارد