مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:052021-12-30سياسي

مشکلات مسکن مهر دامغان پیگیری شد/ اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار


نماینده مردم دامغان در مجلس با اشاره به برگزاری نشستی برای پیگیری مشکلات مسکن مهر این شهرستان، گفت: 20 میلیارد ریال از اعتبارات استانی به این منطقه اختصاص یافت.

- ، با بیان اینکه نشست بررسی سه مشکل عمده و اساسی اهالی شهرک مسکن مهر دامغان شامل مسئله سند مالکیت، مشکل آسانسور واحدها و نیز اضافه بنا برگزار شد، تاکید کرد: در این نشست مشکلات مردم بررسی با همراهی مسئولان مربوطه به ویژه معاون امور عمرانی استاندار سمنان تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی از اختصاص 20 میلیارد ریال از سوی معاونت عمرانی استانداری برای حل مشکل آسانسورها خبر داد و افزود: صرف نظر کردن پیمانکاران از دریافت چهار پنجم هزینه از ساکنان به ازای هر متر اضافه بنا از مصوبات این نشست بود که می تواند به مردم دامغان کمک کند.

ارتقای ناجا در دامغان رقم خورد عضو خانه ملت همچنین در ادامه به ارتقای فرماندهی انتظامی دامغان نیز خبر داد و گفت: با گسترش روز افزون مراکز صنعتی و کشاورزی در شهرستان دامغان و افزایش جمعیت این شهرستان، ضرورت ارتقا جایگاه نیروی انتظامی شهرستان کاملاً احساس می شد لذا در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در اواخر اردیبهشت سال جاری بر لزوم ارتقای جایگاه ناجای دامغان مطرح و در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن مهر دامغان پیگیری شد/ اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار

مشکلات مسکن مهر دامغان پیگیری شد/ اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار