مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:002021-12-30سياسي

معرفی پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اصفهان


23 نفر به عنوان معرفی شدگان به وزارت علوم، افتخارآفرینان کشوری و استای و 35 نفر به عنوان برگزیدگان هفته پژوهش 1400 دانشگاه اصفهان معرفی و تجلیل شدند.

- بیست و چهارمین مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اصفهان، روز گذشته برگزار شد.

در این مراسم 23 نفر به عنوان معرفی شدگان به وزارت علوم، افتخارآفرینان کشوری و استای و 35 نفر به عنوان برگزیدگان هفته پژوهش 1400 دانشگاه معرفی و تجلیل شدند.

تقدیر شدگان بخش برگزیدگان دانشگاه اصفهان و معرفی شده به وزارت علوم، شامل صنایع شهید جهان آرا به عنوان کارفرمای برگزیده طرح های برون دانشگاهی دانشگاه اصفهان معرفی و تجلیل شد.

حمید دهقانی، عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی در بخش فرصت مطالعاتی برگزیده در صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان با طرح تسهیلگری کاهش آسیب های اجتماعی، علی براتیان، با طرح سوگیری پایان نامه های تحصیلات تکمیلی برای حل مسائل صنعت و جامعه به عنوان ایده برگزیده توسعه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان انتخاب شدند.

فاطمه سمیعی با طرح اشتغال پذیری از افسانه تا واقعیت، از فکر تا عمل به عنوان ایده برگزیده توسعه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان انتخاب شد و ابراهیم افشاری، امیرحسین نوارچیان و رحمت الله هوشمند به عنوان پژوهشگران برگزیده دانشگاه اصفهان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اصفهان

معرفی پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اصفهان