مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:002021-12-30سياسي

9 دی حماسه مردم در برابر فتنه خواص بی بصیرت بوده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حماسه 9 دی جواب دندان شکن مردم انقلابی ایران در برابر فتنه خواص بی بصیرت بوده است.

- با بیان اینکه 9 دی ماه روز خلق حماسه مردم لایتمدار ایران اسلامی بوده است، اظهار کرد: فتنه 88 به دلیل بی بصیرتی برخی از خواص و از سوی دشمنان و معاندان انقلاب به این ملت تحمیل شد و هشت ماه کشور به آشوب کشده شد، قرآن را آتش زدند و به اهل بیت و ارزش های دینی بی احترامی کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمنان اسلام، سلطنت طلب ها و کسانی که با اصل اسلام ناب مخالفت داشتند فرصتی پیدا کرده تا به بهانه تقلب در انتخابات فتنه به پا کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: خواص بی بصیرتی که در رقابت انتخاباتی رای نیاوردند در اتاق فکر و اندیشه دشمنان رمز تقلب را قبل از انتخابات به آنها آموزش دادند و آنها این مسأله را بهانه کردند که در انتخابات تقلب شده در حالی که بسیاری از روسای ستاد انتخاباتی آنها اقرار کردند تقلب به معنای که بتواند ارای مردم را تغییر دهد نبوده است.

وی ادامه داد: آنها با رمز تقلب فتنه را مانند هشت سال جنگ تحمیلی به مردم تحمیل کردند و خسارت های بسیاری به بار آوردند وقتی مردم دیدند این افراد دغدغه اسلام و ایران را ندارند و شعارهای ضد اسلام و انقلاب سر می دهند احساس تکلیف کرده و برای دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی حماسه مردم در برابر فتنه خواص بی بصیرت بوده است

9 دی حماسه مردم در برابر فتنه خواص بی بصیرت بوده است