مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:552021-12-30سياسي

شهرستان کیار از فاضلاب شهری بی بهره است


فرماندار شهرستان کیار با بیان اینکه این شهرستان از فاضلاب شهری بی بهره است، گفت: فاضلاب در رودخانه کیار رها شده و مشکلات متعددی را برای مردم این شهرستان به همراه داشته است.

- ، سید شجاع زیلابی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کیار که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی مردم با بصیرت تیر خلاص را بر فتنه گران زدند و نشان دادند تا پای جان از انقلاب و ارزش های آن دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان کیار بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد، عنوان کرد: 24 هزار نفر از جمعیت این شهرستان شهری و 26 هزار نفر روستایی هستند.

فرماندار شهرستان کیار با اشاره به اینکه شهرستان کیار به صورت خطی در قلب استان قرار دارد، تصریح کرد: بیشترین اشتغال زایی در این شهرستان از طریق توسعه طرح های کشاوزی و دامداری است.

زیلابی با بیان اینکه شهرستان کیار در پرورش قارچ رتبه نخست را در استان دارد، ادامه داد: سالانه بیش از 30 هزار تن انگور در این شهرستان تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه 29 کارخانه در شهرستان کیار وجود دارد، افزود: 19 مورد از این کارخانه ها فعال، شش مورد غیر فعال و 9 مورد نیمه فعال است.

عبور روزانه 15 هزار خودرو از محور شلمزار - ناغان - ایذه فرماندار شهرستان کیار مهم ترین دغدغه مردم این شهرستان را مسیر مواصلاتی دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان کیار از فاضلاب شهری بی بهره است

شهرستان کیار از فاضلاب شهری بی بهره است