مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:402021-12-30سياسي

بُرشی از کتاب « فتنه تغلب»/ روایت هایی از متن و فرامتن آشوب های 88


یکی از تلخ ترین و فراموش نشدنی ترین رخدادهای سال 88 این بود که بیگانگان از جمله مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی شروع کردند به حمایت از کسانی که حاضر نبودند نتایج انتخابات را بپذیرند و موجبات درگیری و آشوب را فراهم کردند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، کتاب فتنه تغلب شامل برخی سخنان منتشرنشده رهبر انقلاب است؛ از جمله در طلیعه کتاب که دیدگاهی کلان به موقعیت نظام اسلامی در برابر نظام سلطه عرضه می کند.

همچنین روایت هایی از برخی سخنان و کنش های ایشان را در بر می گیرد که دیگران آن ها را بیان نموده اند؛ از جمله حجت الاسلام حمید پارسانیا شرحی از جلسه ی صمیمانه و گفت وگوهای صریح تعدادی از فضلای حوزه علمیه با رهبر انقلاب در اواخر تیرماه 88 را ارائه کرده است.

در این کتاب حسن رحیم پور ازغدی، خطبه 20 شهریور 88 آیت الله خامنه ای در نماز جمعه   تهران را که به دسته بندی مخالفان سیاسی و روش برخورد با آن ها مطابق سیره ی اهل بیت علیهم السلام اختصاص داشته، تحلیل کرده است.

علاوه بر این دو مصاحبه، کتاب حاوی بخشی از خاطرات منتشرنشده علی آقامحمدی است که همراه با گروهی از دوستانش -که همگی مورد اعتماد مهندس موسوی بوده اند- در دو مقطع از سال 88 به رایزنی برای رفع ابهامات و حل مناقشات پرداخته است؛ روندی که هم مورد توافق ارکان نظام مانند رهبر انقلاب و شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بُرشی از کتاب « فتنه تغلب»/ روایت هایی از متن و فرامتن آشوب های 88

بُرشی از کتاب « فتنه تغلب»/ روایت هایی از متن و فرامتن آشوب های 88