مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:352021-12-30اقتصادي

90 درصد ریل راه آهن ازمترو جوانمرد تا گرمسار آماده است


با توجه به تکمیل 90 درصدی پروژه خطوط 3 و 4 راه آهن شهرستان های تهران بعد از 15 سال، احداث مترو با هزاران میلیارد سرمایه و سال ها گذر زمان به صرفه نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، بیش از 15 سال است که پروژه خطوط 3 و 4 ریلی جنوب شرق تهران روی زمین مانده است، در صورتی که با توجه به افزایش جمعیت در شهرهای جدید حومه پایتخت، قطارهای فعلی جوابگو نیست و لزوم تسهیل در رفت و آمد میان شهرهای اقماری تهران بیشتر به چشم می خورد.

در همین راستا کمپینی در سامانه فارس من با عنوان سردرگمی مسافران قطار تهران_پیشوا(گرمسار) تا کی؟ منتشر شده است، که نشان از ناکارآمدی و کمبود راه آهن حومه ای تهران دارد.

دولت تدبیر و امید پروژه مترو حومه تهران را متوقف کرده بود در همین رابطه سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در دوره های هشتم، نهم و دهم وزیر وقت راه و شهرسازی به علت ورود به حریم راه آهن از شرکت مترو شکایت کرد و پروژه متوقف شد، البته قرار بود وی این طرح را در راه آهن جدید اجرا کند ولی به جایی نرسید، البته از اواخر دولت دوازدهم تاکنون حدود 90 درصد ریل راه آهن احداث شده است.

ساخت مترو حومه تهران بیش از 4 هزار میلیارد تومان سرمایه می خواهد نماینده سابق مجلس، معارضات خط راه آهن شهرستان های تهران را مطرح کرد و ادامه داد: حدود دو سال است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد ریل راه آهن ازمترو جوانمرد تا گرمسار آماده است

90 درصد ریل راه آهن ازمترو جوانمرد تا گرمسار آماده است