مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:352021-12-30سياسي

حماسه 9 دی درسی بزرگ به فریب خوردگان دنیاطلب داخلی داد


بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان کهگیلویه و بیانیه ای به مناسبت 9 دی صادر کرده و آورده است که حماسه 9 دی ماه درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان کهگیلویه و بیانیه ای به مناسبت 9 دی صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: یوم الله ماندگار نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان شناس ایران اسلامی و آغاز فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

  روزی که با تجلّی دست قدرت الهی و خلق حماسه ای بی بدیل با حضور خودجوش امّت عاشورایی رذیلانه ترین فتنه آمریکایی صهیونیستی را درهم پیچید و بار دیگر کارآمدی نظام دینی مبتنی بر زعامت که با عملیات روانی و رسانه ای گسترده در پی وارونه سازی واقعیات و القای نشانه های غلط و انحرافی در فضای مجازی و رسانه های ضد انقلاب برای تحت الشعاع قرار دادن این روز هستیم اما دشمنان و بدخواهان بدانند که ملت بزرگ ایران با وجود همه مشکلات ، تنگناها ، تحریمها و تهدیدها، با الهام از هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی درسی بزرگ به فریب خوردگان دنیاطلب داخلی داد

حماسه 9 دی درسی بزرگ به فریب خوردگان دنیاطلب داخلی داد