مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:302021-12-30حوادث

آمار بالای تصادفات در محور شهرکرد به شلمزار/ چهارخطه شدن این محور مطالبه مردمی است


فرماندار کیار با اشاره به جاده حادثه خیز شهرکرد- شلمزار، گفت: هر ساله تعداد زیادی از شهروندان در این محور به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کیار با اشاره به جاده حادثه خیز شهرکرد- شلمزار، گفت: هر ساله تعداد زیادی از شهروندان در این محور به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند، روزانه 13 هزار خودرو در این محور به طور میانگین تردد می کنند که این محور ظرفیت لازم را ندارد و آمار فوتی های ناشی از تصادفات بالا می رود.

شجاع زیلابی 9 دی ماه در شورای اداری شهرستان کیار که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار کرد: در این شهرستان پتانسیل های بسیاری در حوزه گردشگری وجود دارد، همچنین دامداری و کشاورزی از دیگر مزیت های حوزه اشتغال در این شهرستان محسوب می شود.

فرماندار شهرستان کیار افزود: 29 کارخانه در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 19 کارخانه فعال، 4 واحد نیمه فعال و شش واحد نیز راکد است.

وی با اشاره به جاده حادثه خیز شهرکرد- شلمزار، عنوان کرد: هر ساله تعداد زیادی از شهروندان در این محور به علت سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند، روزانه 13 هزار خودرو در این محور به طور میانگین تردد می کنند که این محور ظرفیت لازم را ندارد و آمار فوتی های ناشی از تصادفات بالا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای تصادفات در محور شهرکرد به شلمزار/ چهارخطه شدن این محور مطالبه مردمی است

آمار بالای تصادفات در محور شهرکرد به شلمزار/ چهارخطه شدن این محور مطالبه مردمی است