مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:252021-12-30حوادث

توقیف محموله کود اوره قاچاق در شیروان


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 3 تن و 200 کیلوگرم کود اوره قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 400 میلیون ریال در شیروان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام توقیف محموله کود اوره قاچاق میلیاردی در شیروان، اظهارکرد: در پی گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری توسط گشت های پلیس راه شیروان، تیم گشتی به یک دستگاه ایسوزو حامل کود اوره مشکوک و با هماهنگی انجام شده خودرو را متوقف می کنند.

وی با اشاره به اینکه با توقف خودروی موردنظر مأموران در بازرسی از آن مقدار 3 تن و 200 کیلوگرم کود اوره فاقد مجوز و قاچاق را کشف کردند، گفت: با بررسی های انجام شده ارزش این مقدار کود اوره 6 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که به عوامل انتظامی تحویل داده شد، افزود: درنهایت متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی و بار مکشوفه نیز تحویل جهاد کشاورزی شد.

سردار مطهری زاده در پایان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با هرگونه اقدامی که باعث شود تا امنیت و آرامش و اقتصاد کشور آسیب ببیند، با قاطعیت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود تا در صورت اطلاع ازاین گونه موارد، بلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله کود اوره قاچاق در شیروان

توقیف محموله کود اوره قاچاق در شیروان