مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 05:002021-12-30اقتصادي

تکمیل پروژه پل خلیج فارس تا افق 1404 میسر می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تدوین و انتشار برنامه های راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم تا افق 1404 در سایت سازمان منطقه آزاد قشم به منظور دسترسی افکار عمومی خبر داد - افشار فتح الهی در نشست با خبرنگاران با تاکید بر لزوم ریل گذاری مسیر توسعه منطقه آزاد قشم، گفت: این برنامه ها بر اساس اسناد بالادستی و دولتی و منطبق با ماموریت های مناطق آزاد مورد ارزیابی قرار گرفته و بر اساس توانمندی ها و مزیت های قشم و با آگاهی از تمامی محدودیت های موجود در کشور طراحی و تنظیم شده است.

وی افزود: تدوین برنامه های راهبردی سبب می شود تا حتی با تغییر مدیریتی در بدنه سازمان، چشم انداز توسعه مشخص باشد و بر مبنای سلیقه افراد تغییر نکند.

به گفته مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، توسعه کاریکاتوری و غیرمتوازن ناشی از سلیقه های شخصی، سازمان را خسته و باعث به هدر رفتن منافع ملی می شود.

فتح الهی ادامه داد: ادعا نداریم که این برنامه کامل است و از تمام نخبگان کشور دعوت می کنیم در تکمیل و اصلاح این راهبردها مشارکت کنند.

به گفته فتح الهی خط مشی های سازمان برای دستیابی به اهداف توسعه ای در 17 سرفصل مهم و با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و واقعیت های اقتصادی کشور و شرایط تحریمی تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه پل خلیج فارس تا افق 1404 میسر می شود

تکمیل پروژه پل خلیج فارس تا افق 1404 میسر می شود