مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 03:352021-12-30اقتصادي

سیب و سوران ظرفیت تولید سالیانه 600 تن انواع ماهی را داراست


شهرستان سیب و سوران با 90 استخر بتونی، خاکی، پیش ساخته و 32 منبع آبی، ظرفیت تولید سالیانه 600 تن انواع ماهی را داراست که زمینه اشتغال حداقل 250 نفر را فراهم کرده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره شیلات سیب و سوران گفت: شهرستان سیب و سوران با 90 استخر بتونی، خاکی، پیش ساخته و 32 منبع آبی، ظرفیت تولید سالیانه 600 تن انواع ماهی را داراست که زمینه اشتغال حداقل 250 نفر را فراهم کرده است.

الهام موحدنیا در گفت و گو با ایسنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون ، 7 میلیون لارو ماهیان گرمابی در منابع آبی سیب و سوران رها سازی شده و پیش بینی می شود 500 تن ماهی از این منابع آبی برداشت شود.

وی تصریح کرد: در جهت توسعه هرچه بهتر آبزی پروری با احداث سه باب استخر پیش ساخته با سرمایه گذاری بخش خصوصی ، برای اولین بار تعداد 2 هزار قطعه بچه ماهی قزل آلای رنگین کمان با متوسط وزن 35 گرم رها سازی در آنها رهاسازی که زمینه اشتغال حداقل 6 نفر را فراهم کرده کرده است.

موحدنیا اظهار کرذ: با توجه به استقبال گسترده بخش خصوصی، ایجاد مزرعه پرورش ماهی در دست اقدام می باشد که با احداث آن در منطقه بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در جنوب شرق استان راه اندازی میگردد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب و سوران ظرفیت تولید سالیانه 600 تن انواع ماهی را داراست

سیب و سوران ظرفیت تولید سالیانه 600 تن انواع ماهی را داراست