مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 21:052021-12-29سياسي

نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در منطقه نیروگاه قم آغاز به کار کرد


نمایشگاه مردمی کوچه های بنی هاشم با عنوان «بصیرت فاطمی» و با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم(ع) آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی روز گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مردمی بصیرت فاطمی ویژه ایام فاطمیه که در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مردمی و جهادی در مناطق به ظاهر محروم ولی در حقیقت غنی از جهت دینی و فرهنگی، فعالیت های بسیار زیبا و موثر داشته اند که طبق فرموده مقام معظم رهبری این جهاد کبیر است.

وی با بیان اینکه جهاد کبیر یا همان جهاد تبیین از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است افزود: جهاد تبیین برای روشن کردن حقایق اجتماعی و فرهنگی و بصیرت سیاسی با برنامه ریزی های خوب و جذاب است که با مشارکت و حرکت مردمی موثر می شود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم با اشاره به اینکه قرآن کریم خطاب به مسلمانان صدر اسلام هشدار خطر ریزش را می دهد، گفت: ضعف بصیرت و آگاهی باعث این شده که امروز کسانی از حق و حقیقت روی گردان شوند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نسبت به شهر قم نگران هستند، اعلام کرد: دشمنان در قم مشغول فعالیت های فرهنگی هستند که سبک زندگی مردم را به سمت اهداف خود تغییر دهند و جوانان مومن و جهادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در منطقه نیروگاه قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در منطقه نیروگاه قم آغاز به کار کرد