مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 20:502021-12-29اجتماعي

طرح «مدرسه خلاق و اجتماعی» در اردبیل اجرا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای طرح مدرسه اجتماعی هم راستا با طرح مدرسه کانون تربیت محله در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ناصری شامگاه چهارشنبه در جلسه توجیهی طرح مدرسه خلاق و اجتماعی با مشارکت دفاتر تسهیل گری محلات اظهار کرد: اجرای طرح تربیتی در مدرسه و توجه به فعالیت های تربیتی و پرورشی در مدارس، طرح مدرسه اجتماعی هم راستا با طرح مدرسه کانون تربیت محله از مهمترین برنامه های تدوین شده آموزش و پرورش در سال جاری است.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش به تمام جنبه های تعلیم و تربیت در قالب طرح های مختلف و استفاده از ظرفیت های سایر دستگاه های مرتبط توجه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران مدارس در راستای اجرای طرح های تربیتی و پرورشی می توانند از ظرفیت کارشناسان و تسهیل گران محلات استفاده کنند.

در ادامه این نشست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز از اجرای طرح مدرسه خلاق و اجتماعی در استان اردبیل خبر داد و افزود: طرح مدرسه خلاق و اجتماعی با همکاری تسهیل گران محله و با آموزش و پرورش اجرا می شود.

رضوان باقلاچی با اشاره به اینکه این طرح با هدف استفاده از ظرفیت های کارشناسان فعال در دفاتر تسهیل گری برای اجرای فعالیت های اجتماعی مدارس است، خاطر نشان کرد: دفاتر تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مدرسه خلاق و اجتماعی» در اردبیل اجرا می شود

طرح «مدرسه خلاق و اجتماعی» در اردبیل اجرا می شود