مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 19:452021-12-29ورزشي

صدرنشینی نوجوانان شهرداری گنبدکاووس با شکست آذرباتری ارومیه


تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس با کسب پیروزی مقابل تیم والیبال نوجوانان آذرباتری ارومیه صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در پنجمین روز از مرحله گروهی لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور،  تیم والیبال آذرباتری ارومیه با نتیجه سه بر یک مغلوب نوجوانان شهرداری گنبدکاووس شد.

شاگردان عبدالله آذر در این دیدار اگرچه ست اول را با نتیجه 25 بر23 به حریف واگذار کردند اما در ادامه توانستند در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر21، 25 بر21 و 25 بر22 رقیب خود را شکست دهند و با کسب چهارمین پیروزی متوالی، صدرنشینی خود را در این مسابقات تثبیت کنند.

این دیدار ساعت 17 روز چهارشنبه 8 دی ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان برگزار شد.

نوجوانان گنبدی پیش از این نیز توانسته بودند به ترتیب تیم های فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان و پیکان تهران را از پیش روی خود بردارند و با پیروزی در این دیدار چهارمین برد خود را جشن گرفته و با کسب 12 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم پیکان تهران در جایگاه نخست گروه A رقابت ها قرار دارند.

سوپرلیگ نوجوانان والیبال ایران روز شنبه چهارم دی ماه آغاز شده بود که تیم گنبدی در اولین روز با قرعه استراحت رو به رو شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی نوجوانان شهرداری گنبدکاووس با شکست آذرباتری ارومیه

صدرنشینی نوجوانان شهرداری گنبدکاووس با شکست آذرباتری ارومیه