مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 19:352021-12-29پزشكي

شناسایی 61 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شناسایی 61 بیمار جدید کرونایی طی 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی گفت: دو نفر نیز در شبانه روز گذشته فوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد موسوی میرزایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز در مجموع 575 آزمایش های عادی و سریع انجام شده است که 61 بیمار کرونایی جدید شناسایی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر 110 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد 38 نفر مبتلاء قطعی به کرونا و هفت نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

میرزایی ادامه داد: از تعداد بیمار جدید شناسایی شده 24 نفر در بیرجند، یک نفر در خوسف، دو نفر در زیرکوه، یک نفر در درمیان، 17 نفر در طبس، هشت نفر در نهبندان، پنج نفر از قائنات، دو نفر در فردوس و یک نفر در بشرویه بوده است.

وی با اشاره به اینکه با فوت دو نفر از هم استانی ها به علت کرونا، مجموع فوتی های ناشی از این ویروس در خراسان جنوبی به هزار و 266 نفر رسیده است، یادآور شد: متأسفانه حال یک نفر از بیماران وخیم است.

انتهای پیام/3635


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 61 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

شناسایی 61 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی