مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 19:352021-12-29اقتصادي

بودجه شهرداری مهریز 50 میلیارد افزایش یافت


شهردار مهریز از افزایش 50 میلیاردی درآمدهای شهرداری باغشهر تاریخی خبر داد و گفت: برای توسعه پایدار به مشارکت اقشار مختلف نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، علیرضا عرشیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بودجه اختصاصی امسال به شهرداری مهریز بیش از 26 میلیارد تومان بوده که به 50 میلیارد افزایش یافته است.

  وی با اشاره به این که مردم مهریز مطالبات به حقی در خصوص خدمات عمومی شهری دارند افزود: مبلغ 76 میلیارد بودجه شهرداری جوابگوی همه خواسته جمعیت 55 هزار نفری و پراکندگی باغشهر تاریخی مهریز نیست.

  شهردار مهریز در خصوص ورودی شهرستان مهریز عنوان کرد: ورودی شهرستان مهریز نیاز به بودجه چهار میلیارد تومانی دارد که با اختصاص بیش از 700 میلیون تومان ویژه این طرح تا پایان سال قسمتی از این طرح به اتمام برسد.

   عرشیان تأکید کرد: زیباسازی شهر و فضای سبز مناسب، حق شهروندان مهریزی است لذا  چندین پارک مهریز با نظر طراح کشوری بازبینی و در صورت نیاز به اصلاح و توسعه اقدام لازم انجام و در ایام نوروز خدمات متفاوتی را به مسافران و همشهریان ارائه می دهید.

  وی خاطرنشان کرد: آزادسازی پلاک های خیابان شهید منتظری در اولویت طرح های عمرانی است که بخش عمده آن به پایان رسید و امیدواریم با همکاری همشهریان در جهت تکمیل این طرح اقدامات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری مهریز 50 میلیارد افزایش یافت

بودجه شهرداری مهریز 50 میلیارد افزایش یافت