مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 19:052021-12-29سياسي

برخی از خواص با خیانت خود در فتنه 88 دشمنان خارجی را امیدوار کردند


در فتنه 88 متاسفانه برخی از خواص کشور با خیانت خود دشمن را امیدوار کرده و آنها فکر کردند که براندازی نظام جمهوری اسلامی حتمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین کریمی اول امشب در نشست تبیینی منطقه ای شرق گلستان با موضوع نهم دی در امتداد تولای فاطمی در امامزاده یحیی بن زید (ع)  اظهار کرد: فتنه های زیادی در طول تاریخ انقلاب اسلامی انجام شد اما آنچه در فتنه 88 مطرح و مهم بود این است که در این فتنه دشمنان جایگاه ولایت و براندازی انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بودند.

وی تصریح کرد: در این فتنه متاسفانه برخی از خواص کشور با خیانت خود دشمن را امیدوار کرده و آنها فکر کردند که براندازی نظام جمهوری اسلامی حتمی است.

کریمی اول گفت: مطمئنا در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تا تشکیل تمدن نوین اسلامی شاهد فتنه های مختلف دیگری خواهیم بود و اصل مهم در موفقیت در همه توطئه ها و فتنه های دشمنان این است که فکر و ذهن خود را متصل به قطب نمای اصلی انقلاب یعنی جایگاه ولایت کنیم تا از همه توطئه ها مصون بمانیم.

* باید به برخی از آنها ظاهر انقلابی دارند شناخت و بصیرت پیدا کنیم وی ادامه داد: همه ما باید نسبت به دشمنان خود به ویژه دشمنان داخلی که متاسفانه برخی از آنها ظاهر انقلابی دارند شناخت و بصیرت پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از خواص با خیانت خود در فتنه 88 دشمنان خارجی را امیدوار کردند

برخی از خواص با خیانت خود در فتنه 88 دشمنان خارجی را امیدوار کردند