مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 18:152021-12-29سياسي

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در اجتماع 9 دی


نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این استان در پیامی مشترک از گیلانیان برای حضوری پرشور در اجتماع 9 دی دعوت کردند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و اسدالله عباسی استاندار این استان پیام مشترکی به مناسب حماسه 8 و 9 دی ماه صادر کردند.

در متن این پیام آمده است: هشتم و نهم دی ماه هر سال یادآور حرکت پیشتازانه و احساس تکلیف مردم بصیر گیلان در براندازی بساط فتنه و فتنه گران در سال 1388 است که با دریافت مدال پرافتخار بصیرت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری بر افتخارات ولایتمداران این دیار افزودند.

گیلانیان آگاه و همیشه در صحنه ثابت کرده اند که در همه ادوار همچون استعمارستیزی دوران انقلاب مشروطه، استکبارستیزی دوران انقلاب 57 و شکل گیری جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرمین شریفین و نیز برچیدن فتنه سال 88 جز طلایه داران بوده اند و نقش برجسته ای از خود نشان دادند.

در شرایطی که معاندان این مرز و بوم با وارونه نشان دادن واقعیت ها و پنهان کردن دستاوردها، امید مردم به آینده نظام را هدف گرفته اند؛ خواص جامعه باید با هوشیاری کامل بدانند که فتنه فقط محدود به یک دوره و توسط یک جریان نیست بلکه دشمنان این مردم برای رسیدن به اهداف خود در هر برهه ای می کوشند تا در مسیر پیشرفت ایران اسلامی سنگ اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در اجتماع 9 دی

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در اجتماع 9 دی