مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 18:052021-12-29سياسي

لزوم استقرار سریع ادارات در شهر جدید چهاربرج


از سرپرست فرمانداری چهاربرج تقاضا داریم که پیگیری های لازم برا اسقرار سریع ادارات این شهر را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام جلالی امام جمعه شهرستان چهاربرج صبح امروز 8دی در اولین جلسه شورای اداری شهر جدید چهاربرج با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی باید با وجدان کاری، مصلحت عمومی جامعه و جلب رضایت خداوند و مردم توام باشد، اظهار داشت : مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی باید از فرصت به دست آمده در خدمت صادقانه به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به امانت بودن مسئولیت در نظام اسلامی افزود: مسئولین در رابطه با مردم وظایفی دارند که لازم است به نحو صحیحی به این وظایف عمل کنند و در اصل مدیران و مسئولین، خادمان مردم هستند چرا که مردم زحمات زیادی برای انقلاب کشیده و در راهپیمایی ها، انتخابات و در مراسمات مذهبی و ملی همواره از انقلاب دفاع کرده اند.

جلالی گفت: از سرپرست فرمانداری تقاضا داریم که پیگیری های لازم را انجام دهند تا ادارات این شهرستان به سرعت مستقر شوند و کار خودشان را شروع کنند.

امام جمعه چهاربرج افزود: درخواست من این است که مسئولان واقعا تلاش خودشان را انجام دهند تا شهر جدید چهاربرج در ابعاد مختلف بتواند رشد کند و خودش را به آن جایگاهی که مطلوب است برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار سریع ادارات در شهر جدید چهاربرج

لزوم استقرار سریع ادارات در شهر جدید چهاربرج