مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 17:052021-12-29سياسي

حمایت از بازی سازان داخلی برای تولید محتوای فاخر درباره قهرمانان انقلاب


مدیر مرکز بازی و نرم افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج، حاج قاسم سلیمانی را ابرقهرمان واقعی ایرانی خواند و تاکید کرد: حاکمیت باید با سرمایه گذاری کلان و برنامه بلندمدت از بازی سازان داخلی برای تولید محتوای فاخر درباره قهرمانان انقلاب حمایت کند.

- مدیر مرکز بازی و نرم افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج، حاج قاسم سلیمانی را ابرقهرمان واقعی ایرانی خواند و تاکید کرد: حاکمیت باید با سرمایه گذاری کلان و برنامه بلندمدت از بازی سازان داخلی برای تولید محتوای فاخر درباره قهرمانان انقلاب حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی، مدیر مرکز بازی و نرم افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج گفت: دنیای غرب که با فقدان قهرمانان واقعی روبه رو است، قهرمانان خیالی تولید می کند و آنان را با شخصیت پردازی قوی و سرمایه گذاری کلان، از متن کتاب ها بیرون کشیده و در بستر فیلم، سریال و رسانه های دیجیتال یک آمریکای قدرتمند را به جهانیان معرفی می کند.

وی خاطرنشان کرد: ما با داشتن صدها قهرمان واقعی در طول تاریخ و ابرقهرمان هایی چون حاج قاسم سلیمانی، عملا نه منابع مکتوب و هنرمندانه قابل توجهی برای معرفی آنان تولید کرده ایم و نه برنامه بلندمدت و جدی برای تولید هدفمند محصولات فرهنگی و هنری درباره این سرافرازان داشته ایم؛ در حالیکه حاکمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از بازی سازان داخلی برای تولید محتوای فاخر درباره قهرمانان انقلاب

حمایت از بازی سازان داخلی برای تولید محتوای فاخر درباره قهرمانان انقلاب