مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 16:402021-12-29فرهنگي

تولید 78 اثر موسیقایی برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی


صداوسیمای مراکز استان ها 78 اثر موسیقایی شامل قطعات آهنگ، کلیپ و نماهنگ را تولید و روانه آنتن شبکه های استانی و سراسری می کند.

- صداوسیمای مراکز استان ها 78 اثر موسیقایی شامل قطعات آهنگ، کلیپ و نماهنگ را تولید و روانه آنتن شبکه های استانی و سراسری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، واحدهای شعر و موسیقی صداوسیمای مراکز، 70 قطعه ویژه یادواره سردار شهید سلیمانی را تولید و برای پخش از شبکه های استانی و سراسری آماده کرده اند.

این آثار در ساختارهای محلی، سرود، پاپ، ارکسترال پاپ و محلی، ایرانی و تلفیقی و به گویش های مختلف ایرانی و فارسی تولید شده اند.

68 قطعه از این آثار مجوز پخش از شبکه های سراسری را دریافت کرده اند و مضمون آنها نیز حول محورهایی همچون دشمن ستیزی، شهدای غواص، شهدا، مدافعان حرم، شهدای فاطمیون، جانبازان، ایران، ولایت و شهید سلیمانی است.

همچنین هشت کلیپ و نماهنگ نیز توسط صدا و سیمای مراکز و به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دست تولید است.

بر این اساس نماهنگ سردار اسلام در مرکز چهارمحال و بختیاری، نماهنگ سرو در مرکز خراسان شمالی، نماهنگ امیر عشق و کلیپ سردار آسمانی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماهنگ شهید قاسم میر حسینی در مرکز سیستان و بلوچستان و نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 78 اثر موسیقایی برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تولید 78 اثر موسیقایی برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی