مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 15:452021-12-29سياسي

چرا ضرغامی در نشست با رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه حاضر نشد؟


در روزهای آتی میزبان 45 دفتر خدمات مسافرتی از اقلیم کردستان در کیش خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان در نشست هم اندیشی معاونین که عصر امروز در موزه فرش ایران برگزار شدف اظهار داشت: لزوم هماهنگی بین بخش های دولتی در حوزه گردشگری باعث دلگرمی بخش خصوصی می شود.

میزبانی از 45 دفتر خدمات مسافرتی اقلیم کردستان در کیش  وی با بیان اینکه از ابتدای ورود به حوزه گردشگری همکاری با معاونت های کنسولی، دیپلماسی عمومی و دیپلماسی اقتصادی را آغاز کردیم، گفت: در روزهای آتی هم میزبان 45 دفتر خدمات مسافرتی از اقلیم کردستان در کیش خواهیم بود.

شالبافیان با بیان اینکه به دنبال گره زدن بخش خصوصی ایران به بخش خصوصی کشورهای همسایه در حوزه بازار هستیم، گفت: رایزنان و یا همکاران ما در وزارت خارجه می تواند ما را از نمایشگاه های تخصصی گردشگری آگاه کنند.

معاون گردشگری کشور در ادامه این مراسم با اشاره به تجربه کرونا اظهار داشت: ارتباطات در ایام کرونا به وسیله فضای مجازی شکل دیگری به خود گرفت، در همین راستا ما باید از تجربه کرونا استفاده کنیم، دفتر بازاریابی ما هم تدارک لازم را برای هر کدام از کشورهایی که رایزنان شان در اینجا حضور دارند، خواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ضرغامی در نشست با رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه حاضر نشد؟

چرا ضرغامی در نشست با رایزنان اقتصادی وزارت امور خارجه حاضر نشد؟