مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 15:452021-12-29بين الملل

هادی العامری: بحث کابینه با صدر ادامه دارد


رییس ائتلاف الفتح عراق پس از نشست امروز با رهبر جریان صدر تاکید کرد که به منظور بررسی ضمانت های موفقیت در روند تشکیل دولت هیاتی از چارچوب هماهنگی مجددا با صدری ها دیدار خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق پس از دیدار امروز خود با مقتدی الصدر در منطقه الحنانه نجف اشرف بیانیه ای کوتاه در این خصوص صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری موازین نیوز  عراق، العامری گفت: این جلسه مثبت و مسئولانه و مبتنی بر اولویت دادن به منافع کشور و موفقیت در مرحله بعدی است.

وی افزود: بحث ضمانت های موفقیت در روند تشکیل دولت تکمیل می شود و در روزهای آینده ان شاءلله دوباره به نجف بازگشت خواهیم داشت.

  مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق هم در توییتی پس از این نشست مجددا بر لزوم تشکیل دولت اکثریت ملی تاکید کرد.

او توییت کوتاه خود را که یک بار پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات توسط کمیساریا و یک بار هم همین هفته پس از صدور حکم دادگاه فدرال درباره انتخابات بیان کرده بود، تکرار کرد و نوشت: دولت اکثریت ملی، نه شرقی، نه غربی .

هیئتی از چارچوب هماهنگی گروه های سیاسی عراق که هادی العامری رییس ائتلاف الفتح در رأس آن قرار داشت، امروز به دیدار مقتدی الصدر رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی العامری: بحث کابینه با صدر ادامه دارد

هادی العامری: بحث کابینه با صدر ادامه دارد