مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 14:502021-12-29اقتصادي

نیازمند عزم و ورود جدی سپاه و بسیج در نظارت بر بازار هستیم


فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه کوتاهی در نظارت بر بازار صدای مردم را در آورده است، گفت: نیازمند عزم و ورود جدی سپاه و بسیج در نظارت بر بازار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو خستگی کادر درمان، بسیج و سپاه در قالب طرح شهید سلیمانی وارد میدان شده و به کمک کادر پزشکی و درمان آمدند و امروز در حوزه معاش مردم، کارد به استخوان رسیده و کوتاهی دستگاه های ذیربط در حوزه نظارت بر بازار بویژه صمت و اتاق اصناف در شهرستان، صدای مردم را درآورده است و نیازمند عزم و ورود جدی سپاه و بسیج در این حوزه هستیم.

احمدپور اضافه کرد: با هر فروشنده و بازاری که به قانون دهن کجی می کند، حرمت را نگه نمی دارد و با گرانفروشی و احتکار به مردم خیانت می کند، با ابزارهای قانونی برخورد قاطع و سریع خواهیم داشت.

به گفته وی هیچ بازرس و ناظری حق بی حرمتی ندارد ما مرجع تشخیص کسب حلال و حرام نیستیم، وظیفه مجری اجرای قانون است، قضاوت کار دستگاه قضا است .

این مسئول از قرار ندادن خود در جایگاه دیگران ابراز تأسف کرد و افزود: امروز جامعه توان التهاب ندارد، با متخلفین به شدت برخورد قانونی داشته باشید، لیکن هیچ بازرسی حق ندارد هیجانی عمل کند.

احمدپور اذعان کرد: خواسته امام جمعه شهرستان آبیک مبنی بر معرفی گرانفروشان در نماز جمعه را در جلسه شورای تأمین، مطرح و تصمیم گیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند عزم و ورود جدی سپاه و بسیج در نظارت بر بازار هستیم

نیازمند عزم و ورود جدی سپاه و بسیج در نظارت بر بازار هستیم