مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 14:252021-12-29بين الملل

ایالت های پیشتاز خرید های حضوری شب عید در آمریکا


در ایالت هایی که کمترین میزان واکسیناسیون عمومی در آمریکا بوده حضور مردم در بازارها برای خرید شب عید بیشتر از دیگر ایالت ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، گزارشات حاکی از آن است که مردم ایالت هایی که کمترین میزان واکسیناسیون در آمریکا را دارند اتفاقاً بیشتر از دیگر ایالت ها در حال انجام خریدهای شب عید کریسمس به صورت حضوری هستند.

مسترکارد با اعلام این خبر گفته که اواسط خرید های شب عید بود که شاهد شیوع گسترده نوع جدید ویروس کرونا به نام امید کرون در آمریکا بودیم.

  علیرغم همه این نگرانی ها اما بسیاری از مردم آمریکا به صورت حضوری از ماه نوامبر شروع به انجام خریدهای شب عید کردند و حتی در جمعه سیاه هم حضور گسترده ای داشتند.

حجم بازار خرید های شب عید که مربوط به هفته های پایانی هر سال میلادی است حدود 800 میلیارد دلار برآورد می شود.

ایالتهای آرکانزاس، ویرجینیای غربی و کنتاکی که اتفاقاً افزایش فروش های حضوری در آمریکا بوده اند به گونه ای که نسبت به پارسال خرید های حضوری در این ایالت ها 10 درصد افزایش یافته و در سراسر آمریکا هم 8.

1 درصد بالا رفته است.

دیوید مارکوت، کارشناس موسسه مشاوره ای کانتار، معتقد است به این جهت مردم به سمت خریدهای حضوری رفته اند که نگرانی کمی نسبت به ابتلای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایالت های پیشتاز خرید های حضوری شب عید در آمریکا

ایالت های پیشتاز خرید های حضوری شب عید در آمریکا