مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 14:102021-12-29فرهنگي

رونمایی و جشن امضای کتابهای «تیغ و ترنج» و «حواست هست» در اصفهان


کتابهای «تیغ و ترنج»، «حواست هست» و «ارداتمند هیچ» با حضور نویسندگان این کتاب ها و علاقه مندان در سالن سعدی حوزه هنری استان اصفهان رونمایی شد.

- اصفهان - کتابهای تیغ و ترنج ، حواست هست و ارداتمند هیچ با حضور نویسندگان این کتاب ها و علاقه مندان در سالن سعدی حوزه هنری استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتابهای تیغ و ترنج ، حواست هست و ارداتمند هیچ با حضور نویسندگان این کتاب ها و علاقه مندان در سالن سعدی حوزه هنری استان اصفهان رونمایی شد.

کتاب تیغ و ترنج شامل چهار نمایشنامه از محمدرضا آریانفر و دارای دیالوگ های زیبایی است و ویراستاری آن را یوسف خوش نظر، صفحه آرایی را محمدعلی ناصحی، طراح روی جلد را بابک صفری برعهده دارد.

کتاب تیغ و ترنج با خوانش بلندترین دیالوگ نمایشنامه یعنی ابریشم و آتش توسط فرزاد قاسمی بازیگر تئاتر معرفی شد و پس از آن محمدرضا آریان فر به روی صحنه آمد.

این کتاب شامل چهار نمایشنامه عاشورایی از قومیت های مختلف است.

نویسنده این کتاب در خصوص تیغ و ترنج گفت: مسئله امام حسین (ع) و عاشورا قرن هاست که در فرهنگ ما مطرح بوده و نوشته شده است من سعی کردم قصه ای را تعریف کنم که کسی قبلاً آن را تعریف نکرده باشد چراکه دوست دارم که کارهایم امضای خودم را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی و جشن امضای کتابهای «تیغ و ترنج» و «حواست هست» در اصفهان

رونمایی و جشن امضای کتابهای «تیغ و ترنج» و «حواست هست» در اصفهان