مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:552021-12-29سياسي

مرتضوی: شعار دولت سیزدهم حمایت از دانش بنیان ها است


قطعاً شعار دولت سیزدهم حمایت از دانش بنیان ها و جوانان خلاق، مومن و انقلابی کشور است و ما معتقدیم ان شاءالله جهاد دانشگاهی با کمک دولت و بخش خصوصی به اهدافی که ترسیم شده است دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 متفاوت تر از نمایشگاه های قبل است و به همین جهت خدا را شاکریم که هرچه زمان می گذرد، شاهد اضافه شدن دستاوردهای جدید هستیم.

وی تاکید کرد: بر این باوریم که چنانچه به عزم دانشمندان اعتقاد داشته باشیم و از این ظرفیت خدادادی استفاده مطلوب کنیم، نه اینکه قادریم بخشی از تحریم ها را پشت سر بگذاریم، بلکه قادر خواهیم بود بخشی از محصولات مان را صادر کنیم و همواره نام جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای علم و فناوری جهاد کمافی السابق و بهتر از گذشته بدرخشد.

معاون اجرایی رییس جمهوری خاطر نشان کرد: قطعاً شعار دولت سیزدهم حمایت از دانش بنیان ها و جوانان خلاق، مومن و انقلابی کشور است و ما معتقدیم ان شاءالله جهاد دانشگاهی با کمک دولت و بخش خصوصی به اهدافی که ترسیم شده است دست یابد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: شعار دولت سیزدهم حمایت از دانش بنیان ها است

مرتضوی: شعار دولت سیزدهم حمایت از دانش بنیان ها است