مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:552021-12-29اقتصادي

از سرگیری کنسرت ها در ازای رشد نجومی قیمت ها


پیش بینی می شود با وجود نرخ بالای قیمت بلیت ‎ها و البته با در نظر گرفتن برگزاری اجراها در سالن هایی با ظرفیتی کمتر از گذشته، بلیت عمده ی این کنسرت ها به صورت کامل به فروش می رود - با آغاز دی ماه، برگزاری کنسرت های خوانندگان پاپ در حالی از سر گرفته شد که قیمت این اجراها تا 450 هزار تومان هم می رسد؛ رقمی که در مقایسه با قیمت های پیشین، می توان آن را بالا و حتی نجومی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از ابتدای دی ماه، طلسم برگزاری کنسرت های حضوری پس از دو سال تعطیلی سرانجام شکسته شد و مدتی است که کنسرت ها با بلیت فروشی در حال برگزاری هستند.

در حال حاضر قیمت بلیت هایی که به فروش می رسد از 80 هزار تومان شروع شده و تا 450 هزار تومان هم می رسد؛ این در حالی است که پیش از شیوع کرونا، شاید این قیمت نهایتا تا سقف 200 هزار تومان می رسید.

البته در شرایطی که هنوز تصمیمی قطعی برای از سرگیری کنسرت ها اعلام نشده بود، برخی از تهیه کنندگانِ موسیقی درباره افزایش نرخ بلیت های کنسرت با توجه به رشد چندین درصدی تورم در کشور و فراهم نبودن شرایط برای برگزاری اجراها با ظرفیت کامل سالن، هشدار داده و از بالا رفتن هزینه ها صحبت کرده بودند و در عین حال تأکید داشتند که سعی در همراهی و رعایت حال مردم را دارند، اما ممکن است راه گریزی برای افزایشِ قیمت کنسرت ها نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری کنسرت ها در ازای رشد نجومی قیمت ها

از سرگیری کنسرت ها در ازای رشد نجومی قیمت ها