مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:402021-12-29پزشكي

انتقاد دانشجویان علوم پزشکی به برگزاری حضوری امتحانات


دانشجویان علوم پزشکی در پویشی جدید اینبار نوک پیکان انتقاد را به سمت معاونت آموزشی وزارت بهداشت گرفتند و از تصمیم برگزاری آزمون حضوری انتقاد کردند.

- خبرگزاری فارس - گروه فارس من؛ طی روزهای اخیر دانشجویان علوم پزشکی با ثبت پویش  به سخنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت واکنش نشان دادند و در این پویش جدید خواستار تجدید این نظر شدند.

دلایل دانشجویان به درخواست حضوری نبودن امتحانات تیزرو، یکی از دانشجویان در تماس با خبرنگار فارس مطرح کرد: اولین چیزی که ما نسبت به حضوری بودن امتحانات انتقاد وضعیت نا بسامان خوابگاه ها هستند، غالب دانشجویان علوم پزشکی شهرستانی هستند و با حضوری شدن امتحانات خوابگاه هایی که در تعداد چند نفره قرارگرفته بدون رعایت پروتکل ها دردسرساز خواهد شد.

دومین دلیل این است که ما اصلا کلاس های حضوری نداشتیم، حداقل هم ترمی های خودم را خبر دارم که یک روز هم از کلاس ها حضوری نبود، واقعا تعجب می کنم که آقای باقری فرد چگونه عنوان کرده کلاس ها حضوری بوده؟! وی ادامه داد: جالب این است که ما برخی کلاس هایمان اصلا آنلاین هم نبوده، بلکه استاد کلاس را در سایت بارگزاری کرده و ما فقط آفلاین درس را گوش داده ایم؛ ما نسبت به سویه جدید کرونا اُمیکرون دلهره داریم حتی اگر مبتلا هم نشویم قطعا تاثیر استرس آن در امتحانات را خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دانشجویان علوم پزشکی به برگزاری حضوری امتحانات

انتقاد دانشجویان علوم پزشکی به برگزاری حضوری امتحانات