مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:352021-12-29حوادث

کشف 600 مورد خودزنی با ادعای نزاع در اصفهان


مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از کشف 602 مورد خودزنی با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت در هشت ماهه امسال در استان خبر داد.

- علی سلیمان پور با اعلام اینکه در هشت ماهه سال جاری، 602 مورد خودزنی با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت کشف شد، اظهار کرد: این تعداد شامل 424 مرد و 178 زن بود که به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: بسیاری از موارد خودزنی که با ادعای نزاع و درگیری انجام می شود، همچون تصادفات ساختگی، از سوی کارشناسان با تجربه پزشکی قانونی قابل تشخیص است، به طوری که در هشت ماهه امسال 602 مورد خودزنی در ادارات پزشکی قانونی استان اصفهان تشخیص و به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه در موارد خودزنی و تصادفات ساختگی هدف این افراد، عمدتا دریافت دیه یا ارش و جبران خسارت آسیب های ادعایی است، افزود: با توجه به اینکه در بسیاری از موارد کارشناسان خبره پزشکی قانونی قادر به تشخیص خودزنی از دیگرزنی هستند.

افرادی که اقدام به خودزنی می کنند در بیشتر موارد نه تنها از آسیب رساندن به خود سودی نمی برند، بلکه با مشکلات قانونی و قضایی نیز مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب هایی از این دست ممکن است محصول خودزنی (ایجاد آسیب بدون هیچ گونه درگیری و حادثه) یا محصول تلفیقی از نزاع و خودزنی (افزایش صدمات متعاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 600 مورد خودزنی با ادعای نزاع در اصفهان

کشف 600 مورد خودزنی با ادعای نزاع در اصفهان