مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:202021-12-29سياسي

پایان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خوزستان/درخشش ایسنایی ها


ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خوزستان امروز (چهارشنبه هشتم دی 1400) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- ایسنا/خوزستان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خوزستان امروز (چهارشنبه هشتم دی 1400) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش گزارش این جشنواره پریسا زنگنه منش با گزارش او که منجی است رتبه اول را از آن خود کرد و شایان حاجی نجف در بخش عکس با موضوع دفاع مقدس اول شد.

سجاد بهمیی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: این جشنواره یک جشنواره فرهنگی ـ رسانه ای سازمان بسیج رسانه کشور است که به صورت استانی و ملی برگزار می شود و برگزیدگان بخش استانی به جشنواره کشوری راه پیدا می کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه ای خوزستان افزود: پوستر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خوزستان 28 شهریور 1400 و با حضور جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان رونمایی و بعد از 2 ماه 526 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه داوری نیز با استفاده از داوران نخبه استان خوزستان انجام شد اضافه کرد: جشنواره در 11 محور و 9 قالب برگزار و امروز از صاحبان آثار منتخب تجلیل شد.

در پایان جشنواره از 27 خبرنگار که در بخش های مختلف جشنواره حایز مقام و یا شایسته تقدیر شدند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خوزستان/درخشش ایسنایی ها

پایان ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در خوزستان/درخشش ایسنایی ها