مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:052021-12-29سياسي

صلح و سازش 35 پرونده قتل عمد در همدان


مدیرکل دادگستری استان همدان از صلح و سازش 35 پرونده قتل عمد در ستاد تالیف قلوب استان، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عدالتخواه چهارشنبه 8 دی ماه در آیین پرده برداری از سامانه ابتکاری وکلای مصلح، اظهار کرد: 300 وکیل در سامانه الکترونیکی طرح وکلای مصلح، شرکت کردند.

عدالتخواه تصریح کرد: شرکت در این طرح، کاملاً داوطلبانه است و تاکنون 453 فقره پرونده به وکلا برای صلح، ارجاع شده که پرونده خود وکلاست و ما پرونده ای به آن ها نمی دهیم.

وی در رابطه با تشکیل ستاد تالیف قلوب در استان، توضیح داد: در ستاد تالیف قلوب دو کمیته مصلحین و معتذرین تشکیل شده که در کمیته مصلحین تا الان 35 قتل عمدی به مصالحه رسیده و 20 فقره در حال مذاکره است و در کمیته معتذرین نیز 51 میلیارد تومان بخشیده شده و هزار و 313 محکوم زندانی عذرخواهی کردند که 630 نفر از زندان آزاد شدند.

مدیرکل دادگستری استان همدان، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار معاونت راهبردی قوه قضاییه، استان همدان با 48 درصد مصالحه، رتبه دوم کشور را دارد و بر اساس آمار مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف در 8 ماه گذشته استان همدان با 51 درصد مصالحه، رتبه سوم را در کشور، کسب کرد.

عدالتخواه در رابطه با طرح میانجی گری قوه قضاییه، مطرح کرد: من به طرح میانجی گری در آیین نامه خوشبین نیستم چون کارایی لازم را ندارد و مانند شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش 35 پرونده قتل عمد در همدان

صلح و سازش 35 پرونده قتل عمد در همدان