مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:302021-12-29سياسي

بازدید نماینده مردم چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی


نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی واقع در بوستان گفتگوی تهران بازدید کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی واقع در بوستان گفتگوی تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در بوستان گفتگوی تهران، ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی با معاونین و مدیران کل جهاددانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید قدرت الله حمزه از غرفه های نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و نیز دستاوردها و محصولات فناورانه این نهاد بازدید و در حاشیه این بازدید با معاونین و مدیران کل جهاددانشگاهی در خصوص زمینه های همکاری و استفاده از ظرفیت و توانایی های جهاددانشگاهی گفتگو و نیز بر حمایت خود از طرح های کلان جهاددانشگاهی مرتبط با توسعه استان در مجلس اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است، در این دیدار سیروس رضایی رییس جهاددانشگاهی استان، نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده مردم چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی

بازدید نماینده مردم چهارمحال و بختیاری از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی