مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:502021-12-29سياسي

کوه خواری به قلعه مارکوی مازندران رسید؟


درپی انتشار مطلبی درخصوص کوه خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر،نتیجه پیگیری صورت گرفته توسط دادگستری استان مازندران وبررسی وگزارش دادستانی رامسر حاکی ازاین است که این ملک براساس نقشه مصوب شهر ازسال 1393 با دریافت مجوز از مبادی مربوطه شروع به ساخت و در .

- ایسنا/مازندران درپی انتشار مطلبی درخصوص کوه خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر،نتیجه پیگیری صورت گرفته توسط دادگستری استان مازندران وبررسی وگزارش دادستانی رامسر حاکی ازاین است که این ملک براساس نقشه مصوب شهر ازسال 1393 با دریافت مجوز از مبادی مربوطه شروع به ساخت و در نهایت با اصلاحاتی درسال 1398 تکمیل شده است.

بر این اساس، این بنا در خیابان 25 متری شهید رجایی و با فاصله زیادی از قلعه مارکوه، و بر اساس رای کمیسیون ماده 5 استان بنا شده است.

دستگاه قضایی استان برای رفع شبهات وجلوگیری ازتضییع حقوق بیت المال بررسی در خصوص وضعیت این ساخت وساز را دردستورکار قرار داده است ودر حال پیگیری است تا درصورت وجود تخلف در صدور مجوز یا در مراحل اجرای پروژه، مطایق مقررات به تخلف و جرایم احتمالی رسیدگی گردد.

شایان ذکراست، پیش از این با ورود دستگاه قضایی ساخت برج 11 طبقه درمنطقه مارکوه متوقف شد ضمن اینکه رییس کل دادگستری استان تاکید دارند با پدیده کوه خواری و زمین خواری وتغییر کاربری غیرمجاز ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه خواری به قلعه مارکوی مازندران رسید؟

کوه خواری به قلعه مارکوی مازندران رسید؟