مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:052021-12-29سياسي

نقش اصلی زنان جامعه اسلامی گفتمان سازی است


رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه زنان در دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند اما نقش اصلی آنها گفتمان سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مریم مجتهدزاده ظهر امروز در مراسم رونمایی از سند راهبردی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: غیرت، حمیت و احساسی که انسان می داند باید از آن برای حفظ ارزش ها بهره بگیرد، از مکتب حاج قاسم سلیمانی به ما رسیده است.

وی مصداق عینی سند راهبردی نقش زنان در دفاع مقدس را مرحوم مرضیه دباغ از مبارزان دوران انقلاب اسلامی دانست و گفت: خانم دباغ با هشت فرزند در دوران ستم شاهی با جان و دل مبارزه کرد چراکه حساسیت فضا و شرایط آن زمان را درک کرده بود.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه مجاهدت در زمان انقلاب همراه با زندان و شکنجه بود به همین دلیل برای مجاهدت باید ایمان و اراده خیلی بالا بود گفت: الگویی مانند خواهردباغ می تواند اسوه و اسطوره ای برای جوانان باشد، زنان همدانی باید پرچمدار معرفی خانم دباغ به جوانان باشند.

وی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس ما مجموعه درهم تنیده ای از عظمت و جلوه هایی بود که یک انسان می تواند جلال و جمال خداوند را مشاهده کند که نگین درخشان آن هم شهدا بودند و با پشتیبانی خانواده ها توانستند نهضت اسلامی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصلی زنان جامعه اسلامی گفتمان سازی است

نقش اصلی زنان جامعه اسلامی گفتمان سازی است