مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 10:052021-12-29بين الملل

استعفای مقام اسراییلی در مذاکرات تبادل اسرا با جماس


مرکز پخش کان رژیم صهیونیستی در گزارشی از استعفای هماهنگ کننده امور اسرا و بازداشتی های ارتش رژیم صهیونیستی از سمتش پس از اینکه در چندین دوره مذاکرات غیرمستقیم با حماس شرکت کرده بود، - مرکز پخش "کان" رژیم صهیونیستی در گزارشی از استعفای هماهنگ کننده امور اسرا و بازداشتی های ارتش رژیم صهیونیستی از سمتش پس از اینکه در چندین دوره مذاکرات غیرمستقیم با حماس شرکت کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، طبق این گزارش، هماهنگ کننده مستعفی یک افسر ذخیره در مرکز اطلاعات نظامی امان وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی است و در اعتراض به اینکه کابینه اسراییل دو فرصت برای عقد قرارداد تبادل اسرا را از دست داد، استعفا کرده است.

تلاش های میانجی های مختلف به ویژه مصر برای امضای قرارداد تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی به دلیل وقت کشی های این رژیم و نپذیرفتن خواسته ها و شروط حماس بی نتیجه ماندند.

بر اساس این قرارداد انتظار می رود در مقابل آزادی سربازان اسراییلی بازداشت شده توسط حماس در نوار غزه، تعداد زیادی از اسرای فلسطینی به ویژه آنهایی که حکم های سنگینی همانند حبس ابد برای آنها صادر شده و اسرای قدیمی و آنهایی که سال های طولانی را در زندان های رژیم اشغالگر به سر برده اند، آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مقام اسراییلی در مذاکرات تبادل اسرا با جماس

استعفای مقام اسراییلی در مذاکرات تبادل اسرا با جماس