مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:052021-12-29سياسي

صنایع دستی اردبیل با دریافت 18 مهر اصالت باید در جهان شناخته شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: توسعه صنایع دستی اردبیل با کسب 18 نشان ملی مهر اصالت باید در سطح ملی و بین المللی شناخته شود و صادرات جهانی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: فرهنگ اصیل و بومی اردبیل در نقش و نگارهای صنایع دستی، گلیم، جاجیم، سفالینه ها و… نهفته است و باید همه این داشته ها را برای معرفی بهتر اردبیل در قالب نمایشگاه های ملی و بین المللی به همگان نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه تولید صنایع دستی با تکیه بر ذائقه ملت ها باید انجام شود، تصریح کرد: اردبیل سرشار از هنرهای ارزشی، ملی صنایع دستی و… است که باید فرصت معرفی این صنایع با مدیریت مناسب میراث فرهنگی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل فعالان صنایع دستی را سفیران فرهنگ بومی و منطقه ای اردبیل دانست و گفت: توسعه صنایع دستی اردبیل با کسب 18 نشان ملی مهر اصالت گامی مهم و ارزشمند است که با این اقدام فاخر می توانیم استان اردبیل را بیش از پیش توسعه بخشیده و این موفقیت را به اهالی معظم استان اردبیل تبریک عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی اردبیل با دریافت 18 مهر اصالت باید در جهان شناخته شود

صنایع دستی اردبیل با دریافت 18 مهر اصالت باید در جهان شناخته شود