مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:052021-12-29سياسي

وزرا نظارت بیشتری بر معاونان و زیرمجموعه های خود داشته باشند


دستورات برخی وزرا به زیرمجموعه هایشان بعضا اجرایی نمی شود و معاونان و زیرمجموعه ها اهمیتی به این دستورات نمی دهند که لازم است وزرا بر زیرمجموعه های خود بیشتر نظارت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی، با گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی 9 دی اظهار داشت: حضور عاشورایی مردم در 9 دی دل امام زمان (عج)  و رهبرمان را شاد کرد و در این روز جنود الهی بر جنود شیطان غلبه کردند.

وی در ادامه خطاب به وزرای دولت گفت: وزرای محترم، دستوراتی که می دهید و نامه هایی که پاراف می کنید بعضا اجرایی نمی شود و معاونان و زیرمجموعه های شما اهمیتی به این دستورات نمی دهند؛ لازم است بر زیرمجموعه های خود بیشتر نظارت کنید.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس همچنین به وضعیت بازار اشاره کرد و افزود: بخشی از گرانی های بی ضابطه و افسارگسیخته مربوط به تورم است و بخش دیگری از آن ناشی از عدم نظارت و سوء استفاده ها است؛ چرا دادستانی کل و سازمان بازرسی و اصناف بر این موضوع نظارت نمی کنند؟ مگر می شود در یک خیابان چند نرخ حاکم باشد؟ سبزی همچنین خطاب به رییس جمهور خواستار اعطای اختیارات ویژه به استانداران و فرمانداران شد و تصریح کرد: خیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرا نظارت بیشتری بر معاونان و زیرمجموعه های خود داشته باشند

وزرا نظارت بیشتری بر معاونان و زیرمجموعه های خود داشته باشند