مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:002021-12-29بين الملل

قرنطینه شهر 13 میلیونی در چین/ مردم در خانه گرسنگی می کشند


به مردم شهر شیان گفته شده تا زمان پایان تست گیری عمومی به هیچ عنوان حق خروج از خانه را مگر برای انجام تست یا موارد فوریت های پزشکی ندارند.

- به مردم شهر شیان گفته شده تا زمان پایان تست گیری عمومی به هیچ عنوان حق خروج از خانه را مگر برای انجام تست یا موارد فوریت های پزشکی ندارند.

برخی از ساکنان شهر 13 میلیونی شیان چین که تحت سخت گیرانه ترین قوانین قرنطینه اجباری و عدم خروج از منزل هستند، می گویند به دلیل محدودیت های خروج از خانه برای تهیه آذوقه و مایحتاج زندگی تحت فشار هستند و گرسنگی می کشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از گزارش روزنامه سان انگلیس، برخی از ساکنان شهر شیان چین می گویند که پس از اعمال قانون ممنوعیت خروج از منزل برای تمامی شهروندان، برای تهیه غذا با مشکل مواجه بوده و با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند.

مقامات شهر شیان چین روز دوشنبه این هفته به 13 میلیون ساکن این شهر گفتند که آنها فقط زمانی اجازه خروج از خانه های خود را دارند که برای شرکت در دور جدیدی از تست های دسته جمعی کووید یا برای فوریت های پزشکی باشد.

قبل از اعمال تدابیر شدید اخیر، هر دو روز یک بار به یک عضو از هر خانواده اجازه داده می شد تا برای خرید مواد غذایی خارج شود، اما از این هفته قوانین سختگیرانه تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه شهر 13 میلیونی در چین/ مردم در خانه گرسنگی می کشند

قرنطینه شهر 13 میلیونی در چین/ مردم در خانه گرسنگی می کشند