مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:502021-12-29اقتصادي

1000 میلیارد تومان برای تکمیل محور پارس آباد - سربند - مشکین شهر نیاز است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل 60 کیلومتر محور ارتباطی پارس آباد - سربند - مشکین شهر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل 60 کیلومتر محور ارتباطی پارس آباد - سربند - مشکین شهر یک هزار میلیارد تومان منابع مالی نیاز است.

محبوب حیدری در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد گفت: جاده پارس آباد - سربند یکی از پرترددترین جاده های استان است که از اولویت های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می باشد.

وی خاطرنشان کرد: 11 کیلومتر عملیات آسفالت این مسیر به اتمام رسیده و در تلاش هستیم تا نسبت به تکمیل خط کشی، نصب علائم و گاردریل این محور مواصلاتی اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: باتوجه به عدم اعتبار در اجرای خط کشی، نصب علائم و گاردریل این کار با تخصیص منابع نقدی امکان پذیر خواهد بود که با پیگیری مسئولان و قول مساعد استاندار اردبیل این پروژه به سرانجام خواهد رسید.

حیدری به مطالبات 38 میلیاردتومانی پیمانکاران محور پارس آباد - سربند و نیاز 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این محور مواصلاتی اشاره کرد و افزود: در محور پارس آباد - سربند و عملیات اجرایی ادامه مسیر تأسیسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان برای تکمیل محور پارس آباد - سربند - مشکین شهر نیاز است

1000 میلیارد تومان برای تکمیل محور پارس آباد - سربند - مشکین شهر نیاز است