مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:152021-12-29اقتصادي

110 هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی فردیس رفع تصرف شد


به منظور جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و حفظ آن، بیش از 110 هزار متر مربع مستحدثات غیرمجاز از اراضی کشاورزی شهرستان رفع اثرو به حالت اولیه اعاده شد.

- علیرضا بدری، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با تاکید بر ضرورت حفظ اراضی کشاورزی، گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، حسب دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، بیش از 110 هزار متر مربع  معادل 11 هکتار از اراضی کشاورزی  فردیس رهاسازی شد.

وی افزود: در راستای اجرای قانون فوق  در سطح شهرستان، 10 مورد تفکیک و قطعه بندی، 20 مورد دیوارکشی با متراژ تقریبی هزار متر، 4 مورد بنا با مساحت 800 مترمربع، 1 مورد محوطه با مساحت تقریبی 300 مترمربع، دپوی مصالح 8 مورد با مساحت تقریبی 400 مترمربع، 3 مورد استخر با مساحت تقریبی 240 مترمربع که به صورت غیر مجاز نسبت به احداث آن ها اقدام شده بود، از اراضی کشاورزی رفع اثر شد.

 این مقام مسؤول با بیان اینکه حفظ اراضی کشاورزی از اولویت های سازمان جهاد کشاورزی است، گفت: هر گونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی که به صورت غیر مجاز انجام شود و تغییر و مانعی در روند تولید محصولات کشاورزی ایجاد کند، خلاف قانون است و مطابق قانون با متخلفان برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی فردیس رفع تصرف شد

110 هزارمتر مربع از اراضی کشاورزی فردیس رفع تصرف شد