مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:552021-12-29دانش

رفع مشکلات اساسی کشور مبنای فعالیت اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحسن قدسی پور در اختتامیه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه اصلی این دانشگاه رفع مشکلات اساسی کشور است که این امر را مبنای فعالیت اساتید و دانشجویان قرار داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحسن قدسی پور در اختتامیه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتخارات علمی فراوانی را کسب کرده و در بسیاری از رتبه بندی های بین المللی جایگاه نخست کشور را کسب کرده است.

وی افزود: این دانشگاه همچنین در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت های بسیاری داشته است و در این زمینه فعالیت می کند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: تبدیل علم و رفع نیاز جامعه از محور های اصلی فعالیت این دانشگاه است که برای تحقق این امر با پیگیری مدیریت قبلی مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه صادر شد و اکنون در این پارک 312 شرکت فناور مستقر هستند.

وی گفت: برای اینکه در حوزه علم و فناوری تک بعدی عمل نکنیم و تنها به مسائل انسانی توجه نداشته باشیم باید در کنار علم در حوزه قرآن، عترت و احادیث نیز فعالیت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اساسی کشور مبنای فعالیت اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر است

رفع مشکلات اساسی کشور مبنای فعالیت اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر است